Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 14:51:12 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00537 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Piloodi tee 6, Harju 
maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Piloodi tee 6, Harju maakond, Rae vald, 
Soodevahe küla, Piloodi tee 6, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 
Piloodi tee 6, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Piloodi tee 6 
(büroo- ja laohoone, piirdeaed, tuletõrjevee mahuti, elektritootmisrajatis, 
gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27249081>  (menetlus nr: 
471023), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister